نشست نقد و بررسی کتاب ناسازه های نظری و ناکامی سیاسی گفتمان اصلاح طلبی

گروه علوم سیاسی شورای بررسی متون با همکاری نشر بوکا، نشست نقد و بررسی کتاب « ناسازه های نظری و ناکامی سیاسی گفتمان اصلاح طلبی(۱۳۷۶-۱۳۸۴) » اثر دکتر عباس خلجی را برگزار کرد.
گروه علوم سیاسی شورای بررسی متون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در راستای برنامه های علمی سال ۱۳۹۷، نشستی تخصصی پیرامون نقد و بررسی کتاب «ناسازه های نظری و ناکامی سیاسی گفتمان اصلاح طلبی(۱۳۷۶-۱۳۸۴)» با حضور ناشر (بوی کاغذ)، مولف کتاب و منتقدان آن در تاریخ یکشنبه ۱۲ اسفندماه برگزار نمود.
 
این اثر معطوف به نقد و بررسی و آسیب شناسی گفتمان اصلاحات در ایران است و نویسنده در آن تلاش نموده است تا ناسازه های نظری و ناکامی سیاسی اصلاحات را در جامعه ایرانی نشان دهد.

 

در این جلسه پس از معرفی اثر توسط دکتر خلجی، ناقدان محترم هر یک به بحث و بررسی پیرامون کتاب پرداختند و در این خصوص نکاتی را به جهت علمی و آکادمیک بیان نمودند. ناقدان این اثر دکتر حسینی زاده از گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر فتح اللهی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بودند، که پس از برشمردن برخی امتیازات این کتاب، نقدهای خود بر مباحث مطرح شده را بیان نمودند. همچنین در این جلسه اساتید و محققانی دیگر حضور داشتند که به فراخور بحث در این خصوص مشارکت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *