نشست تخصصی «جامعه و افراد با نیازهای ویژه» همراه با رونمایی از ده عنوان کتاب کودک و نوجوان با محوریت کودکان با نیازهای ویژه

همزمان با ۱۲ آذر روز جهانی افراد دارای نیازهای ویژه، نشر بوی کاغذ (بوکا) با همکاری گروه روان‌شناسی پژوهشکده اخلاق و تربیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشست تخصصی را با عنوان «جامعه و افراد با نیازهای ویژه» برگزار می‌کند.

این نشست با حضور و سخنرانی جناب آقای پرفسور داریوش فرهود، پدر علم ژنتیک ایران، جناب آقای دکتر محسن غفوریان، معاونت سازمان آموزش و پرورش استثنایی، و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نمایندگان برخی از انجمن‌ها و کانون‌های مرتبط با افراد با نیازهای ویژه برنامه ریزی شده است.

همچنین، در این نشست از ده عنوان کتاب جدید از مجموعه دارکوب (داستان های ردۀ کودک بوی کاغذ) با محوریت کودکان با نیازهای ویژه رونمایی خواهد شد و کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه به اجرای برنامه‌های هنری خواهند پرداخت.

این نشست روز دوشنبه یازدهم آذر ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی  واقع در بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه وند (۶۴ غربی) برگزار می‌شود.

شرکت در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *