دعوت به مراسم معرفی و رونمایی از ده عنوان کتاب کودک و نوجوان

از علاقه‌مندان حوزۀ کتاب کودک و نوجوان دعوت می‌شود در مراسم معرفی و رونمایی از تازه‌ترین کتاب‌های دارکوب (داستان‌های ردۀ کودک بوی کاغذ) با محوریت داستان‌های کودکان با نیازهای ویژه شرکت فرمایید.

کتاب‌‌های «ما هشت پا را قرمز می‌کنیم» نوشته استفانی بودن با ترجمه احمد رمضانی؛ «به من نگو استثنایی» نوشته پت توماس و«دوست من ایزابل» نوشته الیزا ولوسون و ترجمه پیوند میهن‌دوست؛ «همینه که هست» و «گاهی» نوشته ربه‌کا الیوت و ترجمه شیرین محمدزاده؛ «وقتی نگرانی‌های من خیلی زیاد می‌شود!» نوشته کاری دان بارون با ترجمه آیناز محمدی‌زاده؛ «خرگوشی با دماغ قرمز» نوشته هلمه هاینه، «من لارا هستم» نوشته فلورانس کادیه، «فیلی با گوش‎های صورتی» نوشته ولف هارانت و «داستان شاهزادۀ عجیب» نوشته زیلکه اشنی با ترجمه امیرفرهنگ نعمتی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

افتخار داریم که در این مراسم پذیرای پرفسور داریوش فرهود (پدر علم ژنتیک ایران) و برخی از اهالی دانش و فرهنگ خواهیم بود. در پایان مراسم، گپ و گفتی صمیمانه با ناشر و مترجمان آثار خواهیم داشت.

این مراسم به مناسبت روز جهانی افراد با نیازهای ویژه، توسط نشر بوی کاغذ (بوکا) در روز دوشنبه یازدهم آذر ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

 منتظر دیدار و حضور گرم شما هستیم.

 نشر بوی کاغذ (بوکا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *